Takaisin blogiin

Miksi ryhtyä AINA-partneriksi?

31.5.2018 Yleinen

AINA-keittiöt etsii toiminnan kasvaessa uusia tekijöitä partnereikseen. Partneri vastaa omalla alueellaan AINA-tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista sekä kuluttajan palvelemisesta sovitulla tasolla.

Listasimme alle yksitoista syytä, miksi AINA-partneriksi ryhtyminen kannattaa!

  1. AINA on uusi ja kiinnostava suomalainen keittiöbrändi. Toimintamme perustuu kustannustehokkuuteen, nopeuteen ja luotettavuuteen.
  2. Annamme vahvan tuen partnereillemme. Tuen tarkoitus on erityisesti edesauttaa myyntiä ja kasvattaa sitä.

AINA-partneri saa valmistajalta vahvan tuen toimintaansa – yhteisöllisyys ja ryhmän tuki ovat todella tärkeitä! Lisäksi yhteinen näkyvyys edesauttaa myyntiä.” 

- Eeva Poskela, AINA Päijät-Häme ja Vantaa

  1. Voit palvella kuluttajia joko studiokonseptilla tai suoraan kotiin – et siis tarvitse omaa kivijalkamyymälää.
  2. Valmistaja antaa partnereille ainoastaan ostotavoitteen – toimintaamme ei liity muita ketjumaisia, pakottavia velvoitteita. Työtä tehdään valmistajan kanssa yhteistyössä siten, että ostotavoitteet täyttyvät.
  3. Markkinointimme on kohdennettua ja keskitettyä digimarkkinointia, jonka tavoitteena on luoda liidejä partnereille. Verkkosivumme puolestaan palvelevat partnereita materiaaleillaan ja tarjoavat heidän käyttöönsä muun muassa hinta-arviotyökalun. Yhtenä tulevaisuuden tavoitteenamme on luoda digitaalinen myyntimateriaali, jonka kautta partnerit saavat liidit suoraan, eikä omaa markkinointia tarvitsisi enää tehdä.

”AINA-konsepti on 2020-lukua, jossa asiat on mietitty asiakaslähtöisesti ja kustannustehokkaasti sekä asiakkaalle että partnerille. Yhteistyö valmistajan kanssa on ketterää, tuotekehitystä tehdään yhdessä ja uusia innovaatioita syntyy jatkuvasti. Toimitusajat ovat nopeita ja ongelmatilanteisiin reagoidaan heti. Markkinointi on keskitettyä ja kustannustehokasta, jossa partneri saa käyttöönsä valmiita materiaaleja ja muun muassa chatin sekä verkon monipuoliset ja kohdennettavat markkinointiratkaisut.”

- Lasse Asmundela, Remister Takuuremontit, AINA Keski-Suomi ja Jyväskylä

  1. AINAn tuotevalikoima on todella monipuolinen – meillä on mallistot niin keittiöön, kylpyhuoneeseen, kodinhoitohuoneeseen kuin vaatesäilytykseenkin.
  2. AINAn tuotteita on helppo myydä, koska tuotteet seuraavat aina uusimpia trendejä. Meidän tuotteillamme on myös markkinoiden nopein toimitusaika, joka myös pitää!
  3. Kehitämme tuotteitamme ja valvomme niiden laatua jatkuvasti – tuotteissamme käytetään ainoastaan parhaita mahdollisia materiaaleja ja mekanismeja. Valmistuksessa otamme myös aina luonnon ja siihen liittyvät asiat huomioon!
  4. Kuuntelemme aktiivisesti partnereitamme ja otamme heiltä mielellämme vastaan ideoita, palautetta ja kehitysehdotuksia. Partnerimme kehuvat meitä nopeasta reagoinnista ja kyvystä tehdä muutoksia toimintatapoihimme.
  5. Partnerimme ovat verkostoituneet hyvin myös keskenään. Neuvoa arjessa voi siis kysyä myös toiselta AINA-partnerilta!
  6. Kotimaisuus myy! AINA-keittiöille myönnettiin äskettäin avainlipputunnus.

”AINA kiinnostaa asiakkaita, koska tuote on hyvä. Monelle on tärkeää, että kalusteet tulevat läheltä ja ovat suomalaisia.” 

- Toni Korhonen, AINA Iisalmi

Kiinnostuitko AINA-partneriksi ryhtymisestä? Ota yhteyttä Tiina Pöyliöön joko puhelimitse numeroon 040 450 1923 tai sähköpostitse osoitteeseen tiina@gomp.fi ja jutellaan lisää!



Keittiön parhaat säilytysvinkit

Esittelyssä erikoisia keittiöitä

Jätä kommentti